MALATYA İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

(Güncellendi) ÖSYM Tarafından Yapılan KPSS-2023/4 Yerleştirmeleri Sonucunda Malatya İl Milli Eğitim Müdürlüğüne Sözleşmeli Personel Olarak Yerleşen Adaylara İlişkin Duyuru

(Güncellendi) ÖSYM Tarafından Yapılan KPSS-2023/4 Yerleştirmeleri Sonucunda Malatya İl Milli Eğitim Müdürlüğüne Sözleşmeli Personel Olarak Yerleşen Adaylara İlişkin Duyuru

ÖSYM Tarafından Yapılan KPSS-2023/4 Yerleştirmeleri Sonucunda Malatya İl Milli Eğitim Müdürlüğüne Sözleşmeli Personel Olarak Yerleşen Adaylara İlişkin Duyuru (Güncellendi)

Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi Başkanlığının (ÖSYM) KPSS -2023/4 yerleştirmeleri sonuçlarına göre  Malatya İl Milli Eğitim Müdürlüğüne Sözleşmeli  Mühendis, Hemşire, Diyetisyen ve Büro Personeli olarak yerleşenlerden istenilen belgeleri Müdürlüğümüz Personel Atama Birimine teslim etmek üzere aşağıda yazılı adrese; 14-28 Nisan 2023 tarihleri arasında mesai bitimine kadar elden veya posta yoluyla teslim etmeleri gerekmektedir. 

(Posta ile yapılan başvurularda, belgelerin son başvuru tarihine kadar Müdürlüğümüze ulaşmış olması gerekmektedir. Postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.) 

Adaylar istenilen belgelerle birlikte Müdürlüğümüz sitesinde yayımlanan Okul/Kurum listesinden atanmak istedikleri kurum tercih formunu doldurup ibraz edeceklerdir. İstenilen bilgi ve belgeler Valiliğimizce kurulacak komisyon marifetiyle incelendikten ve belge teyitleri yapıldıktan sonra Bakanlığımızca belirtilen öncelikler dikkate alınarak (öğrenim, KPSS Puan üstünlüğü vb.) yerleştirme yapılacaktır.

  İstenilen Belgeler:

1- 2023/4 Millî Eğitim Bakanlığının Sözleşmeli    Pozisyonlarına  Yerleştirme Sonuç belgesi.

2- 2022 KPSS sonuç belgesi.

3- Belgelerini elden teslim edecek adaylar için; Öğrenim Belgesinin aslı ve fotokopisi ya da e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu mezun belgesi,  Posta yolu ile gönderecek adaylar için ise; Öğrenim  Belgesinin Onaylı örneği (Üniversite veya Noter) ya da e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu mezun belgesi.

4- Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığının bulunmadığına dair sağlık raporu.

5- 3 adet vesikalık fotoğraf.

6- Nüfus cüzdanı fotokopisi.

7-  Erkek adaylar için e-devlet üzerinden alınacak  barkodlu askerlik durum belgesi.

8-  E-devlet üzerinden alınacak barkodlu adli sicil kayıt belgesi.

9- Sosyal güvenlik prim dökümü.

10-  Atama Başvuru Formu. (Formun elektronik ortamda doldurularak imzalanmış şekilde teslim edilmesi gerekmektedir.) İndirmek için tıklayınız.

11-  Mal bildirim beyannamesi. (Formun elektronik ortamda doldurularak imzalanmış şekilde teslim edilmesi gerekmektedir.) İndirmek için tıklayınız.

12-  Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi. İndirmek için tıklayınız.

13- Evrak Teslim Üst Yazısı. İndirmek için tıklayınız.

14- Tercih Edilebilecek Kurum Listesi. İndirmek için tıklayınız.

15- Tercih formunu indirmek için tıklayınız.

Not: Başvuru formlarında silinti, karalama ve kazıntı yapılmayacaktır. 

Adres: İnönü Mah. Buhara Cad. No 250 Yeşilyurt /MALATYA

İletişim: 0 422 280 4400 / 0422 280 4548

İnönü mah. Buhara cad. No 250 Yeşilyurt - 0 422 280 4400 / 0422 280 4548

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.